Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu WCAG
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Informacja o debacie nad raportem o stanie gminy za 2023 r.

Informuję, że podczas sesji, na której podejmowana będzie uchwała rady gminy w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium wójtowi odbędzie się debata nad raportem o stanie gminy.

Raport zostanie przedłożony Radzie Gminy Pabianice na sesji majowej dnia 27 maja 2024 r.

Na podstawie art. 28 aa. ust. 1, 4, 6 ,7, 8 ustawy z dnia o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 906) istnieje możliwość wzięcia udziału w debacie nad raportem przez mieszkańców gminy Pabianice w liczbie maksymalnie do 15 mieszkańców.

Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie nad raportem o stanie gminy składa do przewodniczącego rady pisemne zgłoszenie poparte podpisami co najmniej 20 osób (wzór formularza zgłoszeniowego w załączeniu).

W zgłoszeniu powinno znaleźć się imię i nazwisko, adres i podpis zamierzającego wziąć udział w debacie mieszkańca.

Zgłoszenia są przyjmowane w Urzędzie Gminy Pabianice ul. Torowa 21 do dnia 24 maja 2024 r. w godz. od 8:00 do 14:00.

Przewodniczący
Rady Gminy Pabianice
/-/Jerzy Błoch

DOCXWzór listy poparcia (14,02KB)