Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu WCAG
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

2024.08.29 - Porządek obrad V sesji Rady Gminy Pabianice

Porządek obrad V sesji Rady Gminy Pabianice w dniu 29 sierpnia 2024 r. o godz. 10:00 w sali narad Urzędu Gminy w Pabianicach

  1. Otwarcie obrad V sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Uwagi do protokołów z poprzednich sesji (III i IV sesji).
  3. Ustalenie porządku obrad.
  4. Informacja Przewodniczących Komisji o pracy między sesjami.
  5. Informacja Wójta o pracy między sesjami.
  6. Informacja o stanie przygotowań placówek oświatowych do nowego roku szkolnego 2024/2025.
  7. Przyjęcie informacji o stanie realizacji inwestycji gminnych zapisanych w budżecie gminy.
  8. Podjęcie uchwał w sprawach:
    1. zmieniająca uchwałę Nr LXXXIX/575/2023 Rady Gminy Pabianice z dnia 28 listopada 2023 r. w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania oraz odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania oraz szczegółowych warunków przyznawania, wymiaru i zakresu usług sąsiedzkich, sposobu ich rozliczania i rozszerzenia katalogu osób uprawnionych do tych usług – Uchwała Nr V/A/2024; b
    2. wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości gruntowej na rzecz Gminy Pabianice - Uchwała Nr V/B/2024;
    3. wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości gruntowej na rzecz Gminy Pabianice - Uchwała Nr V/C/2024;
    4. zmian w budżecie Gminy Pabianice na 2024 r. - Uchwała Nr V/D/2024;
    5. zmian w budżecie Gminy Pabianice na 2024 r. - Uchwała Nr V/E/2024;
    6. zmian w budżecie Gminy Pabianice na 2024 r. - Uchwała Nr V/F/2024;
    7. zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Pabianice na lata 2024-2035 - Uchwała Nr V/G/2024;
    8. zaciągnięcia kredytu długoterminowego - Uchwała Nr V/H/2024.
  9. Składanie interpelacji i zapytań na piśmie przez radnych.
  10. Komunikaty i sprawy różne.
  11. Zamknięcie obrad sesji.