Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu WCAG
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

2024.12.23 - Porzadek obrad XI sesji Rady Gminy Pabianice

Porządek obrad XI sesji Rady Gminy Pabianice w dniu 23 grudnia 2024 r. o godz. 10:00 w sali narad Urzędu Gminy w Pabianicach  

  1. Otwarcie obrad XI sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Uwagi do protokołów z poprzednich sesji, tj. Nr IX i X.
  3. Ustalenie porządku obrad.
  4. Wręczenie nagrody za wysokie osiągnięcia sportowe.
  5. Informacja Przewodniczących Komisji o pracy między sesjami.
  6.  Informacja Wójta o pracy między sesjami.
  7. Przedłożenie harmonogramu pracy Rady Gminy Pabianice na 2025 r.
  8. Przedłożenie projektu budżetu na rok 2025 oraz Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2025-2035
  9. Przedłożenie uchwał Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Łodzi w sprawie opinii dot. projektu uchwały budżetowej Gminy Pabianice na 2025 rok i w sprawie opinii do projektu uchwały o Wieloletniej Prognozie Finansowej oraz możliwości sfinansowania planowanego deficytu budżetu Gminy Pabianice.
  10. Przedłożenie autopoprawek Wójta Gminy do projektu uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Pabianice na rok 2025 oraz do Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2025-2035 i przeprowadzenie głosowania nad autopoprawkami.
  11. Podjęcie uchwał w sprawach: 
    1. uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszarów położonych w: Jadwininie i Pawlikowicach, Pawlikowicach, Janowicach, Piątkowisku, Petrykozach i Szynkielewie, Szynkielewie oraz Świątnikach -  Uchwała Nr XI/A/2024;
    2. zmian w budżecie Gminy Pabianice na 2024 r. - Uchwała Nr XI/B/2024;
    3. zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Pabianice na lata 2024-2035 - Uchwała Nr XI/C/2024;
    4. Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Pabianice na lata 2025-2035 – Uchwała Nr XI/D/2024;
    5. uchwalenia budżetu Gminy Pabianice na 2025 r. - Uchwała Nr XI/E/2024;
  12. Składanie interpelacji i zapytań na piśmie przez radnych.
  13. Komunikaty i sprawy różne.
  14. Zamknięcie obrad sesji.