Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu WCAG
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

2025.07.28 - Ogłoszenie Wójta Gminy Pabianice w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących projektu statutu sołectw Gminy Pabianice

Ogłoszenie Wójta Gminy Pabianice z dnia 28 lipca 2025 r. 

w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących projektu statutu sołectw Gminy Pabianice

 

Wójt Gminy Pabianice informuje, że w okresie od 1.08.2025 r. do 15.08.2025 r. odbędą się konsultacje społeczne dotyczące projektu statutu sołectw Gminy Pabianice.

Konsultacje odbywać się będą we wszystkich sołectwach Gminy Pabianice, a ich celem będzie uzyskanie opinii mieszkańców dotyczącej projektu statutu sołectw (w załączeniu).

Prawo do udziału w konsultacjach ma każdy mieszkaniec Gminy stale zamieszkujący obszar sołectwa objęty konsultacjami.

Konsultacje społeczne przeprowadzone zostaną w formie formularzy ankietowych, tj. zebranie opinii na piśmie. Wzór formularza ankietowego dostępny będzie w wersji papierowej w Urzędzie Gminy w Pabianicach (ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice) oraz w formie elektronicznej (w załączeniu).

Formularze ankietowe można składać w Urzędzie Gminy w Pabianicach  – sekretariat pok. nr 1 - w godzinach pracy Urzędu lub elektronicznie na adres: gmina@pabianice.gmina.pl.

Wypełnione formularze ankietowe przyjmowane będą od dnia 1.08.2025 r. do dnia 15.08.2025 r. Ankiety, które wpłyną do Urzędu przed lub po dacie wskazanej w zdaniu pierwszym nie będą brane pod uwagę.

Osobą odpowiedzialną za udzielenie wyjaśnień w sprawie konsultacji jest inspektor Andżelika Struzikiewicz.

W ciągu 14 dni po zakończeniu konsultacji społecznych sporządzone zostanie sprawozdanie z ich przebiegu, które w ciągu 7 dni od sporządzenia zostanie opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Pabianicach oraz przedłożone Radzie Gminy Pabianice.