Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu WCAG
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Ochrona Danych Osobowych - Klauzula Informacyjna

ADMINISTRATOR DANYCH

Administratorem danych osobowych jest Gmina Pabianice, ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice reprezentowana przez Wójta Gminy Pabianice.

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Panią Magdalenę Kuszmider, z którą można się skontaktować poprzez: adres e-mail: iod@pabianice.gmina.pl tel.: 607770718  lub pisemnie na adres administratora.

CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA

Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu obsługi korespondencji email w szczególności związanej z:

  1. wykonywaniem ustawowo nałożonych zadań na administratora
    na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c, art. 9 ust. 2 lit. g RODO
  2. przyjmowaniem pism, zgłoszeń, wniosków, ofert w formie elektronicznej
    na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, 9 ust. 2 lit. a RODO
  3. procesem zawarcia lub wykonywania umowy
    na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO

W pozostałych przypadkach klauzule informacyjne przekazywane są w związku z określonym procesem przetwarzania danych.

 ODBIORCY DANYCH

Odbiorcami Państwa danych osobowych są:

  • podmioty, z którymi administrator zawarł stosowne umowy powierzenia, w szczególności podmioty świadczące usługi konsultingowe, hostingowe, prawne.
  • organy publiczne z wyjątkiem organów publicznych, które mogą otrzymywać dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego.

PRZYSŁUGUJĄCE PRAWA

W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych z wyjątkami zastrzeżonymi przepisami prawa, przysługują Państwu następujące uprawnienia: 

  • dostępu do treści danych (zgodnie z art. 15 RODO);
  • sprostowania danych (zgodnie z art. 16 RODO);
  • usunięcia danych (zgodnie z art. 17 RODO);
  • ograniczenia przetwarzania danych (zgodnie z art. 18 RODO);
  • przenoszenia danych (zgodnie z art. 20 RODO);
  • prawo do wniesienia sprzeciwu (zgodnie z art. 21 RODO);
  • prawo, do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność przetwarzania z prawem, którego dokonano przed jej cofnięciem, jeśli podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda.

Realizacja poszczególnych praw uzależniona jest od przesłanek prawnych uprawniających do przetwarzania danych osobowych. W przypadku danych osobowych przetwarzanych w granicach wskazanych przepisami prawa, w większości przypadków nie jest możliwa realizacja prawa do przenoszenia czy prawa do usunięcia danych.

PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO

Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych na niezgodne z RODO przetwarzanie Państwa danych osobowych przez Administratora. Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa (zgodnie z art. 77 RODO).

PRZEKAZANIE DANYCH

Państwa dane osobowe nie są przekazywane do państwa trzeciego, organizacji międzynarodowej.

ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, PROFILOWANIE

W trakcie przetwarzania Państwa danych osobowych nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania.

OKRES ARCHIWIZACJI

Dane osobowe będą przetwarzane do zakończenia celu w związku, z którym zostały pozyskane a po tym czasie będą przechowywane przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa w zgodzie ustawą z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. 
W przypadku wymienionego celu przetwarzania okres przechowywania wynosi w zależności od przesyłanych dokumentów i procesu przetwarzania zgodnie z instrukcją kancelaryjną, natomiast w przypadku poczty email okres przechowywania wynosi B-5