Wydawanie decyzji na usunięcie drzew lub krzewów
Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Gminy w Pabianicach, ul. Torowa 21, pok. nr 22, tel. 42 213 96 60 wew. 136
Referat Ochrony Środowiska i Gospodarki Nieruchomościam (Stanowisko d/s ochrony środowiska i leśnictwa)
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 16 października 1991 r. o ochronie przyrody
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego
Opłaty:
- Zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej, wysokość opłaty skarbowej za wydanie zaświadczenia wynosi 17 zł.
- ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ŚRODOWISKA z dnia 3 lipca 2017 r. w sprawie wysokości stawek opłat za usunięcie drzew i krzewów.
Termin odpowiedzi:
Do 30 dni od daty wpływu wniosku.
Tryb odwoławczy:
Odwołanie od decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łodzi za pośrednictwem Wójta Gminy Pabianice. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.
Dokumenty
- Wniosek o wydanie decyzji na usunięcie drzew lub krzewów (wymagany)
Formularze:
- Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzew lub krzewów (osoby fizyczne) (37,00KB)
- Wniosek o wydanie decyzji na usunięcie drzew lub krzewów (osoby prawne) (67,00KB)