- Jak załatwić sprawę w Urzędzie
- Planowanie przestrzenne
Zaświadczenie o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego
Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Gminy w Pabianicach, ul. Torowa 21, pok. nr 11, tel. 42 213 96 60 wew. 123
Referat Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami
Sposób załatwienia sprawy:
Sprawę można załatwić składając wniosek w siedzibie Urzędu Gminy w Pabianicach ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice lub przesyłając wniosek pocztą. Do wniosku powinieneś załączyć dowód wniesienia opłaty skarbowej.
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
- Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
Opłaty:
Wysokość opłaty skarbowej za wydanie zaświadczenia wynosi 17 zł.
Jeśli do urzędu składasz pełnomocnictwo to musisz je opłacić dodatkowo 17 zł.
Opłaty możesz dokonać w kasie urzędu lub na konto urzędu gminy. Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia wniosku.
Termin załatwienia sprawy:
Zaświadczenie otrzymasz zgodnie KPA nie później niż w terminie 7 dni.
Formularze:
- Wzór wniosku o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w MPZP (doc) (35,63KB)
- Wzór wniosku o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w MPZP (pdf) (330,69KB)