Zameldowanie w trybie decyzji administracyjnej
Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Gminy w Pabianicach, ul. Torowa 21, pok. nr 6, tel. 42 213 96 60 wew. 132
Referat Spraw Obywatelskich i Organizacyjnych (Stanowisko ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych).
Opłaty:
Opłata skarbowa: - od decyzji - 10 zł
Termin odpowiedzi:
Do 1 miesiąca, a w sprawach szczególnie skomplikowanych do 2 miesięcy
Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się Wojewody Łódzkiego, za pośrednictwem Wójta Gminy Pabianice, w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.
Dokumenty
- Wniosek o zameldowanie na pobyt stały (wymagany)
- Formularz meldunkowy:Zgłoszenie pobytu stałego (wymagany)
- Do wniosku należy dołączyć dokumenty potwierdzające okoliczności przedstawione w uzasadnieniu wniosku (jeżeli są w posiadaniu wnioskodawcy)
Formularze:
Uwagi:
Ustalony formularz wniosku nie jest obowiązkowy, natomiast formularz meldunkowy jest obowiązkowy.
Wniesienie opłaty można dokonać w kasie Urzędu Gminy (pokój Nr 14) lub na konto bankowe.