- Jak załatwić sprawę w Urzędzie
- Ewidencja ludności i dowody osobiste
Zameldowanie na pobyt czasowy trwający ponad 3 miesiące
Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Gminy w Pabianicach, ul. Torowa 21, pok. nr 6, tel. 42 213 96 60 wew. 132
Referat Spraw Obywatelskich i Organizacyjnych (Stanowisko ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych).
Opłaty:
Opłat nie pobiera się
Termin odpowiedzi:
Niezwłocznie - "od ręki". W przypadku nie spełnienia przesłanek do zameldowania - do 1 miesiąca, a w sprawach szczególnie skomplikowanych - do 2 miesięcy.
Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się do Wojewody Łódzkiego, za pośrednictwem Wójta Gminy Pabianice, w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji o odmowie zameldowania.
Dokumenty
- Zgłoszenie pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące, potwierdzony przez wynajmującego, najemcę, osobę, której przysługuje spółdzielcze prawo do lokalu lub właściciela lokalu (wymagany)
- Dowód osobisty lub inny dokument pozwalający na ustalenie tożsamości (osoba niepełnoletnia - skrócony odpis aktu urodzenia) (do wglądu)
- Książeczka wojskowa lub potwierdzenie zgłoszenia do rejestracji przedpoborowych (dotyczy osób podlegających powszechnemu obowiązkowi obrony) (do wglądu)
Formularze:
Formularz zgłoszenia meldunkowego jest obowiązkowy.
Osoba, która się zameldowała otrzymuje potwierdzenie zameldowania, ważne do czasu upływu terminu zameldowania.