- Jak załatwić sprawę w Urzędzie
- Ewidencja ludności i dowody osobiste
Wymeldowanie z miejsca pobytu czasowego ponad 3 miesiące przed upływem okresu zgłoszonego przy zameldowaniu
Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Gminy w Pabianicach, ul. Torowa 21, pok. nr 6, tel. 42 213 96 60 wew. 132
Referat Spraw Obywatelskich i Organizacyjnych (Stanowisko ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych).
Opłaty:
Opłat nie pobiera się
Termin odpowiedzi:
Niezwłocznie - "od ręki".
Tryb odwoławczy:
Nie ma zastosowania.
Uwagi:
Formularz wniosku jest obowiązkowy.
Osoba otrzymuje zaświadczenia stwierdzające dopełnienie obowiązku wymeldowania się.
Dokumenty
- Wypełniony formularz meldunkowy: Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego ponad 3 miesiące. (wymagany)
- Dowód osobisty lub inny dokument pozwalający na ustalenie tożsamości (osoba niepełnoletnia - odpis skrócony aktu urodzenia) (do wglądu)
- Książeczka wojskowa lub potwierdzenie zgłoszenia do rejestracji przedpoborowych (dotyczy osób podlegających powszechnemu obowiązkowi obrony) (do wglądu)
Formularze: