- Jak załatwić sprawę w Urzędzie
- Ewidencja ludności i dowody osobiste
Wydanie osobie zainteresowanej pełnego odpisu przetworzonych danych dotyczących tej osoby (ze zbiorów meldunkowych oraz ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych)
Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Gminy w Pabianicach, ul. Torowa 21, pok. nr 6, tel. 42 213 96 60 wew. 132
Referat Spraw Obywatelskich i Organizacyjnych (Stanowisko ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych).
Opłaty:
Opłata skarbowa:
- od zaświadczenia - 17,00 zł
Termin odpowiedzi:
bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 7 dni.
Tryb odwoławczy:
Zażalenie wnosi się do Wojewody Łódzkiego, za pośrednictwem Wójta Gminy Pabianice, w terminie 7 dni od dnia otrzymania postanowienia o odmowie wydania zaświadczenia.
Uwagi:
Ustalony formularz wniosku nie jest obowiązkowy.
Pełny odpis przetworzonych danych wydaje się w formie zaświadczenia. Zaświadczenie to może mieć formę wydruku z aktualnego programu informatycznego.
Wniesienie opłaty można dokonać w kasie Urzędu Gminy (pokój Nr 14) lub na konto bankowe
Dokumenty
- Wniosek o wydanie pełnego odpisu przetworzonych danych dotyczących wnioskodawcy (wymagany)
Formularze: