- Jak załatwić sprawę w Urzędzie
- Ewidencja ludności i dowody osobiste
Wpisanie do rejestru wyborców
Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Gminy w Pabianicach, ul. Torowa 21, pok. nr 6, tel. 42 213 96 60 wew. 132
Referat Spraw Obywatelskich i Organizacyjnych (Stanowisko ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych).
Opłaty:
Opłat nie pobiera się
Termin odpowiedzi:
3 dni od dnia złożenia wniosku
Tryb odwoławczy:
Od decyzji w sprawie odmowy wpisania do rejestru wyborców przysługuje prawo wniesienia skargi do Sądu Rejonowego w Pabianicach, za pośrednictwem wójta, w terminie 3 dni od dnia doręczenia decyzji
Uwagi:
Wniosek o wpisanie wyborcy do rejestru wyborców w części A dotyczy obywateli polskich:
- stale zamieszkałych na obszarze gminy bez zameldowania na pobyt stały,
- nigdzie niezamieszkałych, stale przebywający na obszarze gminy,
- zamieszkałych na obszarze gminy pod innym adresem niż adres ich zameldowania na pobyt stały.
Wniosek o wpisanie wyborcy do rejestru wyborców w części B oraz pisemna deklaracja dotyczy obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej niebędących obywatelami polskimi, stale zamieszkałych na obszarze gminy i uprawnionych na podstawie i w zakresie określonych w ustawach do korzystania z praw wyborczych w Rzeczypospolitej Polskiej.
Formularze wniosków i deklaracji są obowiązkowe.
Dokumenty
- Wniosek o wpisanie do rejestru wyborców w części A
- Wniosek o wpisanie do rejestru wyborców w części B
- Deklaracja
Formularze:
- Wniosek o wpisanie do rejestru wyborców w części A (42,00KB)
- Wniosek o wpisanie do rejestru wyborców w części B (31,50KB)
- Deklaracja (40,50KB)
- Klauzula RODO - CRW (152,35KB)