- Jak załatwić sprawę w Urzędzie
- Ewidencja ludności i dowody osobiste
Udostępnienie danych ze zbiorów meldunkowych oraz ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych
Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Gminy w Pabianicach, ul. Torowa 21, pok. nr 6, tel. 42 213 96 60 wew. 132
Referat Spraw Obywatelskich i Organizacyjnych (Stanowisko ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych).
Opłaty:
Opłata za udostępnienie jednostkowych danych - 31,00 zł.1)
1) nie dotyczy podmiotów, o których mowa w art. 44h ust.1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz.U. z 2001 r. Nr 87, poz.960, z późn. zm.)
Termin odpowiedzi:
bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 7 dni.
Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się do Wojewody Łódzkiego, za pośrednictwem Wójta Gminy Pabianice, w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji odmawiającej udostępnienia.
Uwagi:
Sporządzenie wniosku na załączonym formularzu jest obowiązkowe. Dane są udostępniane, jeżeli żądanie wynika wprost z przepisów prawa lub jeżeli wnioskodawca wskaże wiarygodną potrzebę posiadania danych lub załączy stosowny dokument.
Dokumenty
- Wniosek o udostępnienie danych ze zbiorów meldunkowych, zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych. (wymagany)
- Dokument, z którego wynika obowiązek wskazania danych osoby (wezwanie sądowe, postanowienia i decyzje innych organów), jeżeli wnioskodawca taki dokument posiada
Formularze: