- Jak załatwić sprawę w Urzędzie
- Ewidencja ludności i dowody osobiste
Udostępnianie rejestru wyborców
Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Gminy w Pabianicach, ul. Torowa 21, pok. nr 6, tel. 42 213 96 60 wew. 132
Referat Spraw Obywatelskich i Organizacyjnych (Stanowisko ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych).
Opłaty:
Opłat nie pobiera się
Termin odpowiedzi:
Udostępnienie rejestru wyborców następuje niezwłocznie. W przypadku wniesienia reklamacji na nieprawidłowości w rejestrze wyborców - wydanie decyzji następuje w ciągu 3 dni od dnia wniesienia reklamacji.
Tryb odwoławczy:
Na decyzję w sprawie odmowy uwzględnienia reklamacji lub powodującą skreślenie z rejestru, wnoszący reklamacje lub osoba skreślona z rejestru może wnieść skargę do Sądu Rejonowego w Pabianicach, za pośrednictwem wójta, w terminie 3 dni od dnia doręczenia decyzji.
Uwagi:
Formularz wniosku jest obowiązkowy.
Dokumenty:
- Wniosek o udostępnienie rejestru wyborców (wymagany)
Formularze: