- Wolne miejsca pracy
- Archiwum ogłoszeń o naborze na wolne miejsca pracy
2021.03.04 - Ogłoszenie o naborze na stanowisko - podinspektor ds. księgowości budżetowej
2021.03.04 - Ogłoszenie o naborze - podinspektor ds. księgowości budżetowej (54,00KB)
Kwestionariusz osobowy kandydata (10,58KB)
Oświadczenie (1) (34,50KB)
Oświadczenie (2) (34,50KB)
Oświadczenie (3) (34,50KB)
Oświadczenie (4) (34,50KB)
Zgoda na przetwarzanie danych (35,00KB)
SOR.2110.4.1.2021
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Na podstawie art. 11 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku
o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1260,poz. 1669)
Wójt Gminy Pabianice ogłasza nabór na kandydatów na stanowisko urzędnicze:
-podinspektor ds. księgowości budżetowej
w Referacie Finansowym w Urzędzie Gminy w Pabianicach,
ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice
- Wymagania kwalifikacyjne:
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- ukończony 18 rok życia,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- wykształcenie wyższe,
- minimum 2-letni staż pracy (na umowę o pracę),
- znajomość zagadnień z zakresu tworzenia aktów prawnych i zasad techniki prawodawczej,
- znajomość i umiejętność właściwej interpretacji oraz stosowania ustaw: o samorządzie gminnym, o rachunkowości, o finansach publicznych, rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych,
- biegła znajomość posługiwania się komputerem w środowisku Windows oraz znajomość pakietu biurowego Office.
- Wymagania dodatkowe:
- rzetelność, samodzielność w podejmowaniu decyzji, odpowiedzialność, sumienność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu,
- zdolności analityczne, organizacyjne, komunikacyjne.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym
- Prowadzenie księgowości analitycznej i syntetycznej dochodów i wydatków budżetowych (pomocniczo),
- Sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań budżetowych Gminy (pomocniczo),
- Dekretowanie dowodów księgowych, według klasyfikacji budżetowej i kontrola zgodności dokumentów pod względem formalno-rachunkowym oraz nadzór nad realizacją wydatków zgodnie z ustawą o finansach publicznych, ustawą Prawo zamówień publicznych,
- Prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, ich umorzeń oraz uzgadnianie stanów z księgowością syntetyczną,
- Prowadzenie ewidencji prawnego zaangażowania wydatków budżetowych,
- Prowadzenie rejestru umów oraz rejestru faktur w Referacie Finansowym,
- Sporządzanie przelewów na podstawie zatwierdzonych do wypłaty dowodów księgowych na płatności w rozrachunkach z kontrahentami i przestrzeganie zachowania terminów płatności,
- Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
- Sporządzanie informacji i analiz budżetowych na potrzeby organu nadzoru i organów gminy,
- Wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Wójta Gminy lub Skarbnika Gminy.
- Warunki pracy na stanowisku
- pełny wymiar czasu pracy,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Pabianicach
W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz osób niepełnosprawnych
w Urzędzie Gminy w Pabianicach nie wyniósł co najmniej 6% (w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia).
- Wymagane dokumenty
- własnoręcznie podpisany list motywacyjny,
- własnoręcznie podpisany życiorys,
- wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy(wg. wzoru dostępnego na BIP Urzędu)
- zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
- własnoręcznie podpisane oświadczenia:
- o nieposzlakowanej opinii,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
- posiadanym obywatelstwie polskim z zastrzeżeniem art. 11 ust.2 i 3 ustawy
- własnoręcznie podpisane oświadczenie że stan zdrowia pozwala na wykonywanie zadań określonych w ogłoszeniu o naborze,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury naboru,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy.
- Termin, miejsce i forma składania dokumentów
- wymagane dokumenty aplikacyjne można:
- złożyć w siedzibie Urzędu Gminy w Pabianicach ul. Torowa 21 - w sekretariacie lub
- przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy w Pabianicach, ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice,
- dokumenty aplikacyjne złożone w siedzibie Urzędu Gminy w Pabianicach lub przesłane pocztą powinny znajdować się w zamkniętej kopercie z podaniem oznaczenia: "konkurs na stanowisko podinspektor ds. księgowości".
- dokumenty aplikacyjne przyjmowane są w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19 marca 2021 r. do godziny 14.00.
- o zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu,
- dokumenty aplikacje przesłane w formie elektronicznej oraz poza ogłoszeniem - nie będą rozpatrywane,
- dokumenty aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji - pisemnego testu kwalifikacyjnego oraz rozmowy kwalifikacyjnej.
Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Pabianicach oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Pabianicach ul. Torowa 21.
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Pabianice, 95-200 Pabianice,
ul. Torowa 21 - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą:
- Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych będą przechowywane zgodnie z Ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. 2018 poz. 217)
- Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do II etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
- Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób nie odbierane w ciągu 30 dni od daty ogłoszenia wyniku naboru zostaną komisyjnie zniszczone.
- Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
- Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą poddawane profilowaniu.
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1260, poz. 1669).
Pabianice, dnia 4 marca 2021 r.