- Jak załatwić sprawę w Urzędzie
- Zgłoszenie źródła ciepła do Centralnej Ewidencja Emisyjności Budynków
Zgłoszenie źródła ciepła do Centralnej Ewidencja Emisyjności Budynków
Do 30 czerwca 2022 r. właściciele lub zarządcy budynków, w których znajdują się źródła ciepła mają obowiązek złożenia deklaracji do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków.
UWAGA: w przypadku zmiany ogrzewania lub uruchomienia nowego źródła ciepła po 1 lipca 2021 r. (np. w nowo budowanych budynkach) obowiązuje termin 14 dni od daty uruchomienia nowego pieca/pompy/kolektora słonecznego.
Deklaracje można składać:
- W formie elektronicznej przez internet – jest to najszybszy i najwygodniejszy sposób. Umożliwia to oszczędność czasu i pieniędzy, deklarację można złożyć nie wychodząc z domu. Zachęcamy wszystkich do korzystania z tego sposobu składania deklaracji. Bardzo prosta i przystępna forma system sam prowadzi i pomaga wypełniającemu. Logowanie następuje przez Profil Zaufany lub e‑dowód.
https://ceeb.gov.pl/ --> „Zaloguj się przez Węzeł Krajowy aby złożyć deklarację” - W formie papierowej – wypełniony dokument można wysłać listem albo złożyć osobiście w Urzędzie Gminy w Pabianicach, ul. Torowa 21, pok. 22, lub przekazać sołtysowi (prosimy o podanie numeru telefonu, co ułatwi ewentualną korektę złożonej deklaracji).
Więcej informacji można uzyskać pod numerem 42 213-96-60 wew. 125.
Deklaracja do pobrania:
- budynek mieszkalny: Formularz A (259,67KB)
- budynek/lokal niemieszkalny (usługowy): Formularz B (289,42KB)
Szczegóły, terminy obowiązku złożenia deklaracji i dodatkowe informacje można znaleźć na stronach internetowych:
https://www.gunb.gov.pl/strona/centralna-ewidencja-emisyjnosci-budynkow