- Zamówienia publiczne
- Zamówienia do 130 tys. złotych
2022.03.30 - Zapytanie ofertowe - „Pełnienie Funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania - Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Piątkowisku”
Zapytanie ofertowe (2,47MB)
Formularz oferty (15,36KB)
Klauzula RODO (23,31KB)
Projekt umowy (25,11KB)
Formularz dokumentujący udzielenie zamówienia (1,90MB)
Pabianice, dnia 30 marca 2022 r.
Znak: OKS.271.1.1.2022
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Pabianice zaprasza do składania oferty cenowej na realizację zamówienia pn. „Pełnienie Funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania - Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Piątkowisku”
Postępowanie jest prowadzone zgodnie z zarządzeniem NR 158/2021 Wójta Gminy Pabianice z dnia 28 grudnia 2021 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. kwoty 130 000 złotych
1. Zamawiający:
GMINA PABIANICE
z siedzibą w Pabianicach ul. Torowa 21
95-200 Pabianice
NIP 731-191-39-30
tel./fax 42 2139660.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Piątkowisku” w specjalności konstrukcyjno - budowlanej.
( CPV: 71520000-9 – usługi nadzoru budowlanego)
Zadanie będzie realizowane przez wyłonionego w niniejszym postępowaniu Wykonawcę w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 30 sierpnia 2022 r.
W ramach zadania Inspektor zapewni:
1) pełny zakres czynności określonych w przepisach Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.),
2) znajomość dokumentacji technicznej oraz treści umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych,
3) zorganizowanie i przeprowadzenie procesu przekazania terenu budowy wykonawcy robót w porozumieniu z Zamawiającym,
4)obecność na terenie inwestycji w stopniu zapewniającym skuteczność czynności nadzoru inwestorskiego, a w razie pilnej potrzeby na każde wezwanie Zamawiającego lub kierownika robót Wykonawcy ( Zamawiający wymaga, aby Inspektor Nadzoru posiadał możliwość codziennego pobytu na budowie, a przed swoją wizytacją na terenie budowy powiadomił o tym fakcie Zamawiającego poprzez kontakt telefoniczny (42 213-96-60), lub e-mail: (na adres: ), każdorazowa obecność Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na budowie winna być odnotowana w dzienniku budowy,
5) reprezentowanie Inwestora (Zamawiającego) na budowie poprzez bieżącą kontrolę robót w zakresie ich zgodności z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, SWZ, ofertą wykonawcy robót oraz zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, obowiązującymi Polskimi Normami oraz przepisami Prawa budowlanego,
6) organizowanie oraz przewodniczenie Radom Budowy, o ile uzna za niezbędne ich zwoływanie, dotyczącym postępu robót lub rozstrzygnięć technicznych spraw budowy w toku jej realizacji, w których udział biorą przedstawiciele zaangażowanych w realizację zadania inwestycyjnego stron (Wykonawca robót, Inspektor, Zamawiający), sporządzanie protokołów z tych Rad i przekazywanie ich Zamawiającemu w terminie 7 dni;
7) kontrolowanie jakości stosowanych wyrobów budowlanych w rozumieniu art. 10 Prawa budowlanego, żądanie przeprowadzenia dodatkowych badań jakościowych wyrobów budowlanych w sytuacjach przewidzianych przepisami prawa oraz obowiązkowo sprawdzanie przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności przed ich wbudowaniem, a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
8) stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności ich realizacji z dokumentacją projektową,
9) analizowanie rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, a zgłoszonych i zaproponowanych przez Kierownika Budowy lub przez Inwestora, oraz uzgadnianie wprowadzonych rozwiązań,
10) powiadamianie Zamawiającego i Wykonawcę o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalanie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, żądanie usunięcia przez Wykonawcę wad ujawnionych w toku wykonywania robót i wad w wykonanych robotach oraz informowanie Zamawiającego w przypadku nieusunięcia tych wad,
11) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek, bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymywanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę,
12) analizowanie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającego, proponowanych przez Wykonawcę zakresów robót dodatkowych lub zamiennych, w tym sprawdzanie kosztorysów na roboty dodatkowe,
13) sporządzanie protokołów na roboty dodatkowe i konieczne w swoim zakresie,
14) stwierdzanie gotowości do odbioru wykonanych robót oraz udział w czynnościach odbiorowych częściowych wraz z odbiorem końcowym robót, w tym sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
15) uczestniczenie w pracach komisji w trakcie prowadzenia robót, w trakcie dokonywania ich odbioru, w trakcie odbioru wykonanych napraw i usuniętych usterek,
16) prowadzenie wszelkich spraw formalno-prawnych związanych z wykonywaniem, odbiorami i zakończeniem robót,
17) informowanie na bieżąco telefonicznie lub osobiście o terminowości wykonania robót Zamawiającego,
18) potwierdzanie Zamawiającemu ilości i rodzaju faktycznie wykonanych robót budowlanych, jako podstawę do sporządzenia i przedłożenia faktury przez Wykonawcę,
19) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów BHP, przepisów dotyczących ochrony środowiska, utrzymywania porządku na terenie budowy oraz kontrolowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę terenu budowy, w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron,
20) stwierdzanie zakończenia robót, sprawdzanie kompletności i prawidłowości wymaganej dokumentacji powykonawczej oraz przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającego,
21) przygotowanie w porozumieniu z Zamawiającym i podpisanie końcowego protokołu odbioru robót oraz innych niezbędnych dokumentów,
22) na prośbę Zamawiającego sprawdzanie kosztorysów powykonawczych Wykonawcy zadania budowlanego pod względem merytorycznym i rachunkowym w swoim zakresie,
23) kontrolowanie rozliczenia budowy na żądanie Zamawiającego w swoim zakresie,
24) zapewnienie pomocy przy rozliczeniu umowy, w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron,
25) branie czynnego udziału w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją nadzorowanych robót w swoim zakresie,
26) branie czynnego udziału w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji,
27) dokonywanie wpisów w dzienniku budowy w swoim zakresie,
28) współpraca z organem nadzoru budowlanego,
2. Inspektor Nadzoru ma prawo wydawać kierownikowi budowy potwierdzone wpisem do dziennika budowy zalecenia dotyczące:
1) usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń,
2) wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych,
3) przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzenia robót budowlanych,
4) dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów oraz urządzeń technicznych.
Szczegółowy zakres prac objętych nadzorem inwestorskim przedstawia dokumentacja techniczna oraz przedmiar robót umieszczony na stronie BIP Urzędu Gminy w Pabianicach pod adresem:
http://bip.pabianice.gmina.pl/5301/99/20220317-przetarg-na-budowe-boiska-wielofunkcyjnego-przy-zespole-szkolno-przedszkolnym-w-piatkowisku.html
4. Termin realizacji zamówienia – od dnia podpisania umowy do 30 sierpnia 2022 r.
5. Sposób przygotowania oferty – wg załączonego wzoru.
6. Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki w zakresie:
1. Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych. Przez posiadanie uprawnień budowlanych rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) oraz przepisów wcześniejszych.
2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
7. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta winna być złożona na załączonym formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
3. Do oferty należy dołączyć podpisany załącznik nr 2 „ Zgoda na przetwarzanie danych osobowych”.
4. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczącym kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej określonej w dziale 6 pkt. 1 zamawiający żąda dołączenia do oferty kserokopii aktualnego wpisu do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego wraz z potwierdzeniem opłaty polisy odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - potwierdzone za zgodność z oryginałem.
5. Aktualny wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub aktualny wydruk z Krajowego Rejestru Sądowego.
6.Oferta i załączniki podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Oferenta wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
8. Kryteria oceny ofert - Kryterium cena brutto – 100 %
1. Znaczenie kryterium – 100,00 pkt.;
Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane w wykonaniem zamówienia.
9. Miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 11 kwietnia 2022 r. do godz. 14.00 (decyduje data wpływu oferty do Urzędu) na formularzu , którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania wraz z załącznikami:
- w formie pisemnej wysłanej na adres Zamawiającego lub złożonej osobiście w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy w Pabianicach, ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice.
- lub w wersji elektronicznej na adres:
z dopiskiem: „Oferta cenowa na realizację zamówienia pn. „Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Piątkowisku”
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
11. Dodatkowych informacji udziela: Maria Tum, tel. 42 213-96-60 wew. 142. lub e-mail: maria.tum@pabianice.gmina.pl
Wójt Gminy Pabianice
Marcin Wieczorek