Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu WCAG
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

2023.02.16 - Zaproszenie do złożenia oferty na dostawę elementów infrastruktury IT w ramach konkursu grantowego Cyfrowa Gmina mającego na celu wsparcie rozwoju cyfrowego instytucji samorządowych oraz zwiększenie cyberbezpieczeństwa

Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących elementów infrastruktury IT:

  • Część 1: firewall/router klasy UTM
  • Część 2: serwer plików NAS
  • Część 3: serwer wraz z systemem operacyjnym
  • Cześć 4: Licencje CAL użytkowników Windows Server 2022

Ofertę na formularzu oferty należy złożyć:

  • osobiście na piśmie w sekretariacie Urzędu Gminy w Pabianicach, ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice
  • listownie na adres Gmina Pabianice, ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice
  • w wersji elektronicznej skan podpisanej oferty na e-mail:

Termin i miejsce składania ofert:

24.02.2023 roku do godziny 10:00 

PDFZapytanie ofertowe (337,28KB)
PDFZałącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia (205,06KB)
PDFZałącznik nr 2 - Wzór umowy (239,25KB)
DOCXZałącznik nr 3 - Formularz ofertowy (72,90KB)

PDFWyjaśnienia z 17.02.2023 r. (320,05KB)

PDFWyjaśnienia z 21.02.2023 r. (2,86MB)

PDFWyjaśnienia z 22.02.2023 r. (980,87KB)
PDFZałącznik nr 2 - Wzór umowy (po zmianach z 22.02.2023 r.) (1,11MB)

PDFInformacja z wyboru ofert (1,93MB)