- Jak załatwić sprawę w Urzędzie
- Gospodarka gruntami
Zaświadczenie o potwierdzeniu nadania numeru porządkowego
Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Gminy w Pabianicach, ul. Torowa 21, pok. nr 11, tel. 42 213 96 60 wew. 123
Referat Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami
Sposób załatwienia sprawy:
Sprawę można załatwić składając wniosek w siedzibie Urzędu Gminy w Pabianicach ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice lub przesyłając wniosek pocztą.
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
- Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne.
Opłaty:
Wysokość opłaty skarbowej za wydanie zaświadczenia wynosi 17 zł.
Jeśli do urzędu składasz pełnomocnictwo to musisz je opłacić dodatkowo 17 zł.
Opłaty możesz dokonać w kasie urzędu lub na konto urzędu gminy. Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia wniosku.
Termin załatwienia sprawy:
Zaświadczenie otrzymasz zgodnie KPA nie później niż w terminie 7 dni.
Formularze:
Wniosek o wydanie zaświadczenia o nadaniu numeru porządkowego (docx) (34,55KB)
Wniosek o wydanie zaświadczenia o nadaniu numeru porządkowego (pdf) (903,52KB)