Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu WCAG
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zaświadczenie o potwierdzeniu nadania numeru porządkowego

Miejsce załatwienia sprawy: 

Urząd Gminy w Pabianicach, ul. Torowa 21, pok. nr 11, tel. 42 213 96 60 wew. 123

Referat Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami

 

Sposób załatwienia sprawy:

Sprawę można załatwić składając wniosek w siedzibie Urzędu Gminy w Pabianicach ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice lub przesyłając wniosek pocztą.

 

Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
  • Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne.

 

Opłaty:

Wysokość opłaty skarbowej za wydanie zaświadczenia wynosi 17 zł.

Jeśli do urzędu składasz pełnomocnictwo to musisz je opłacić dodatkowo 17 zł.

Opłaty możesz dokonać w kasie urzędu lub na konto urzędu gminy. Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia wniosku.

 

Termin załatwienia sprawy:

Zaświadczenie otrzymasz zgodnie KPA nie później niż w terminie 7 dni.

 

Formularze:

DOCXWniosek o wydanie zaświadczenia o nadaniu numeru porządkowego (docx) (34,55KB)
PDFWniosek o wydanie zaświadczenia o nadaniu numeru porządkowego (pdf) (903,52KB)